marketingowy-harpagan.pl

W złotnictwie mamy sporo linii modeli. Jakie cechy łączą ich produkty? Z pewnością metale, które zużywają do produkcji jubilerskich linii, ale również którymi kamieniami je zdobią. Teraz skoncentrujemy się na te drugie. Skategoryzujemy je i krótko przybliżymy.

Kryształki Swarovskiego – są najczęściej produkowane saletry potasowej, a dokładnej z ołowiowego szkła. Styliści często umieszczają je w platerowanych wzorach biżuterii. Szkło kryształowe generalnie wyróżnia się wysokim stopniem załamania wiązki światła. Pozostaje również zdecydowanie cięższe od tego zwyczajnego. Głównym fabrykantem takiego szkła jest austriacka firma Swarovski.

Cyrkonia |to} kolejny chętnie wykorzystywany kamień. Ten kamień wytwarza się od początku do końca sztucznie. Pozostaje niebywale twarda, ponadto możemy ją zgodnie z marzeniami barwić. W branży jubilerskiej sama cyrkonia znany jest krótko, tworzy się w bardzo wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową zaletą pozostaje niewysoka cena.

Szlachetne Kamienie to najbardziej wartościowe z materiałów wkładanych w wyroby złotnicze. Znajdujemy ich w przyrodzie naprawdę wiele. Choć w tym wpisie skupimy się na najważniejszych.

Szmaragdy {to| wyższa wersja kamienia zwanego berylem. Dla laików, tak to ten oliwkowy. Znajduje Uznanie jubilerów oraz pasjonatów. Pozostaje zadziwiająco gęsty i łupliwy.

Rubiny są nieomalże najbardziej rozpowszechnionym kamieniem szlachetnym, co więcej pochodzą z gatunku korundu. Znane są z ponadprzeciętnej gęstości, najpopularniejsze rubiny pozostają ciemnoczerwone w takich kamieniach nierzadko możemy zauważyć rozszczepienie kolorystycznej tonacji.

Szafiry – kamienie te pozostają bardzo doceniane w branży jubilerskiej. Podobnie do szafirów przynależą do grupy korundów. Zazwyczaj są granatowe. Duża ilość producentów wytwarza go sztucznie.

Diamenty na ich temat możemy mówić stosunkowo długo. Pozostają najtwardsze z istniejących na ziemi skał i również najdroższe.

Omówiliśmy najczęstsze dodatki stosowane do upiększania wyrobów złotniczych. Choć, że odróżniamy ich na ziemi zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan